Po rejestracji od czego rozpocząć korzystanie z systemu?
Proponujemy wykonanie niżej wymienionych czynności w podanej kolejności, ponieważ jak się przekonasz w późniejszym czasie, znacznie uproszczą późniejsze dodawanie nowego polecenia służbowego lub ewidencji przebiegu pojazdu.
- W pierwszej koleności skonfiguruj numerację dokumentów w zakładce Ustawienia->Numeracja dokumentów, tak aby obecnie istniejąca numeracja danych dokumentów w firmie nie zosała zaburzona.
- Dodanie Działów/Jednostek organizacyjnych firmy w zakładce Ustawienia->Działy/Jednostki, Dane te będą wymagane podczas dodawania nowego pracownika lub nowego użytkownika systemu.
- Uzupełnienie informacji o pojazdach w zakładce Pojazdy (zanim dodasz nowego pracownika). Uzupełnienie tych informacji ułatwi oraz przyspieszy wypisywanie nowego polecenia służbowego
- Dodanie pracownika w zakładce Pracownicy->Dodaj pracownika - przy dodawaniu nowego pracownika nie jest wymagane wprowadzenie pojazdu najczęściej używanego, jednak jeżeli dany pracownik porusza się zazwyczaj jednym środkiem transportu, sugerowane jest wybranie pojazdu najczęściej używanego, ponieważ podczas dodawania nowego polecenia służbowego, pojazd ten będzie automatycznie wybrany (z możliwością jego zmiany na inny). Takie rozwiązanie zdecydowanie przyspieszy wypisywanie nowego polecenia służbowego.